Pàgina d'inici > Activitats, Multiculturalitat, inclusió social i esport, Notícia, Valors, educació física i esport > Notícia – La diversitat cultural en les manifestacions lúdiques del món. Unes activitats a preservar i protegir

Notícia – La diversitat cultural en les manifestacions lúdiques del món. Unes activitats a preservar i protegir

Es presenta l’exposició La diversitat cultural en les manifestacions lúdiques del món. Unes activitats a preservar i protegir”, creada pel Dr. Joan Ortí (Universitat Jaume I).
En l’exposició veiem com la diversitat cultural, amb totes les característiques que identifiquen a les múltiples cultures que coexisteixen en el món i que són una part important del patrimoni  de la humanitat, s’ha de preservar i protegir per garantir la riquesa cultural.Aquesta diversitat es manifesta en les estructures socials, en l’educació,  en la llengua i formes de comunicació, en les diferents creences religioses, a l’art, en la música, en les danses, en els jocs, en la forma d’afrontar la vida i, en definitiva, en tots els camps que conformen les diferents societats humanes.http://www.uji.es/CA/content/agenda/2253-30401807.html

L’exposició ens introdueix en les manifestacions lúdiques representatives de diferents indrets del món que han estat il·lustrades en els segells de correus i que, per tant, ens permeten valorar la importància allí on es van desenvolupar.

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari