3r Congrés de l’educació física i l’esport inclusiu
Els pròxims dies 3 i 4 d’abril, el campus universitari Llars Mundet de la Universitat de Barcelona acollirà el 3r Congrés d’Educació Física i Esport Inclusiu. Aquest esdeveniment, organitzat per ONAT SPORTS FOUNDATION en col·laboració amb la Facultat d’Educació de la Universitat de Barcelona i la Federació Catalana de Paralítics Cerebrals, compta amb el suport de la Diputació de Barcelona i la Conselleria d’Esports de la Generalitat de Catalunya.
Aquest congrés té com a objectiu analitzar la situació actual de l’esport inclusiu en les diferents etapes de la vida i oferir un espai de debat i reflexió. Sota el lema Un camí cap a la igualtat social, es tractaran temes com:
- Esport i inclusió en la infància
- Esport i inclusió en l’adolescència
- Esport i inclusió en l’etapa adulta
L’esdeveniment comptarà amb la participació d’experts del sector que compartiran els seus coneixements a través de conferències, taules rodones, tallers pràctics i presentacions de comunicacions.
El congrés és gratuït gràcies al finançament de la fundació. Les persones interessades poden formalitzar la seva inscripció a través del següent enllaç. A més, si voleu presentar una comunicació, podeu consultar les bases en aquest enllaç.
Per a més informació o qualsevol consulta, podeu contactar amb l’organització a través del correu electrònic onat@onatfoundation.org.



