Activitats – III Jornades Més enllà de l’Esport
Els propers 19 i 20 d’octubre de 2012, tindran lloc a Menorca les III Jornades Més enllà de l’Esport, sota el títol “Construint una relació saludable: entrenadors, professorat, pares, mares i família. Feliu Funollet i Betlem Gomila hi participaran com a ponents. A part dels esmentats docents que impartiran la formació, l’equip de les jornades està format per: la Dra Natàlia Balagué, Carlota Torrents, Juan Miguel Fernández-Balboa i Antonio Fraile, que intervindran novament en futures edicions.
A continuació hi podeu veure el text de presentació de les Jornades:
Per tal de millorar la qualitat del treball en la formació dels esportistes i persones, s’han organitzat les III Jornades Més enllà de l’Esport. És la tercera edició d’aquestes jornades que tenen com a principal finalitat, oferir noves eines, nous enfocaments a totes aquelles persones que treballen en el món de l’esport.
Creiem que és el moment d’oferir una nova visió per a l’aprenentatge, l’entrenament i la millora dels esportistes. Tenir una visió global dels procesos d’aprenentatge ajuda a identificar tots els elements i les respectives interaccions que intervenen en els mateixos. És per això que el treball en equip es converteix en imprescindible per abordar de forma més real les situacions d’aprenentatge.
El treball dels entrenadors, professors, pares, mares,etc; està intimament relacionat i no és pot fraccionar, d’aquesta manera, en aquestes jornades proposem un treball en conjunt, aconseguir treballar agafats de la mà, amb un mateix objectiu.
Estem segurs que amb aquest tipus de metodologia, estem més propers a les necessitats dels aprenents, us convidem a experimentar i a coneixer com podem, entre tots, aportar més a l’aprenentatge de qualsevol pràctica fisico-esportiva.
Podeu descarregar el tríptic informatiu a través d’aquest enllaç