Pàgina d'inici > Activitats > 1er Simposi Internacional sobre Oci Organitzat per Adolescents

1er Simposi Internacional sobre Oci Organitzat per Adolescents

La Universitat de Cardiff organitza el pròxim 22 de juny el Primer Simposi Internacional sobre Oci Organitzat per Adolescents.

L’oci en l’adolescència constitueix una proporció substancial del temps juntament amb l’educació formal. La participació en activitats organitzades (com a esports, exploradors i altres grups comunitaris) dona forma a una àmplia gamma de resultats psicològics, de salut i educatius; no obstant això, la participació també està pautada per les desigualtats.

Aquest primer fòrum internacional reunirà experts influents i líders mundials en el camp de la recerca de l’oci organitzat juntament amb les parts interessades dins de la política i la pràctica a Gal·les. Aquells interessats en l’oci dels adolescents dins i fora de l’educació superior són benvinguts a assistir a l’esdeveniment i se’ls anima a participar en les activitats de creació de xarxes. Per a obtenir més informació i registrar-se en aquest esdeveniment en persona, fes click aquí.

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: