Beques – convocatòria del European Research Council “ERC 2015 Consolidator Grants” adreçada a investigadors i investigadores
Us passem una informació per si és del vostre interès:
S’ha publicat la convocatòria del European Research Council “ERC 2015 Consolidator Grants” adreçada a investigadors i investigadores excel·lents que tinguin entre 7 i 12 anys d’experiència post-doctoral anterior a la data 1 de gener 2015, període que es pot ampliar en cas de baixa per maternitat o malaltia greu. Els candidats han d’haver demostrat el seu potencial mitjançant publicacions significatives en revistes peer-reviewed com a primer a autor i sense la participació del seu director de tesi.
El termini per la presentació de sol·licituts finalitza el 12-03-2015 a les 17:00h
Trobareu més informació a la web de Beques i Ajuts de la UAB
Research Participant Portal de la CE
Si esteu interessats en presentar una proposta les persones de contacte de la Oficina de Projectes Internacionals de Recerca de la UAB són les següents:
– Ciències de la Vida: PaquiRabadan (francisca.rabadan@uab.cat)
– Medi Ambient: Andrea Barquet (andrea.barquet@uab.cat)
– Ciències Experimentals i Enginyeries: Alejandra Campos (alejandra.campos@uab.cat)
– Ciències Socials i Humanitats: Núria Claver (nuria.claver@uab.cat)
OPIR- Oficina de Projectes Internacionals de Recerca