Pàgina d'inici > De congrés, Emocions > Activitat – Betlem Gomila participa a les III Jornadas AEOS “Abriendo Puertas”

Activitat – Betlem Gomila participa a les III Jornadas AEOS “Abriendo Puertas”

logo_aeosBetlem Gomila Serra, professora del INEFC i membre del GISEAFE, ha intervingut a les III Jornadas AEOS “Abriendo Puertas”, que han tingut lloc els dies 12 i 13 de novembre a Madrid.

En ella s’han analitzat programes i experiències que ajuden a que el dia a dia en l’orquestra sigui més saludable, tant física com emocionalment. S’han parlat d’iniciatives d’avaluació professional, de pràctiques de prevenció de riscos laborals, de la comunicació entre músics i administració, d’escolta activa i de treball en equip.

Des del 2010 la Asociación Española de Orquestas Sinfónicas (AEOS) i la Fundació BBVA realitzen conjuntament una conferència biennal amb la finalitat de debatre temes d’actualitat i interès per a les orquestres simfòniques del segle XXI de la mà d’experts procedents d’institucions i projectes de reconegut prestigi internacional.

IMG-20141117-WA0001

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: