Pàgina d'inici > Projectes > Projectes – Juga Verd Play – Baixesport

Projectes – Juga Verd Play – Baixesport

cebllobPresentació de l’innovador projecte esportiu ‘Juga Verd Play’ i del nou Portal Esportiu del Baix Llobregat ‘Baixesport’, desenvolupats pel Consell Esportiu del Baix Llobregat (CEBLLOB) i l’empresa EINSMER. El Dr. Carles González Arévalo (membre del GISEAFE), juntament amb en Pere Alastrué ha estat un delsideòlegs del Juga Verd Play, projecte que es presenta oficialment en aquest acte.

Juga Verd Play planteja un nou model d’esport en edat escolar que trenca amb el format tradicional esportiu fent possible que els valors comptin de veritat en el resultat final dels partits. Amb Juga Verd Play els partits no es guanyen aconseguint més punts que l’equip contrari. Aquest curs 2013-2014 s’ha iniciat un pla pilota amb els esports individuals des de pre-benjamí fins aleví. Podeu consultar els detalls del projecte a www.cebllob.cat

L’acte tindrà lloc el proper dijous 21 de novembre a les 19:00h al Citilab de Cornellà de Llobregat (Plaça Can Suris, s/n).

Més informació en el següent link: Invitació acte presentació JugaVerdPlay i BaixEsport

  1. Encara no hi ha cap comentari.
  1. No trackbacks yet.

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

A %d bloguers els agrada això: