Activitats – Public Sociology, Live-Barcelona!
El GISEAFE participa al seminari “Public Sociology, Live-Barcelona!” Aquesta activitat està vinculada al Seminari que el Michael Burawoy (actual president dela International Sociology Association) organitza a Berkeley invitant a grups de sociòlegs i sociòlogues de tot el món a participar-hi. En aquest cas, el seminari de Barcelona estarà coordinat perla Marta Soler i el Ramon Flecha.
Aquest curs posarà en contacte acadèmicsde la Universitat de Berkeley, amb acadèmics d’altres parts del món, també de Catalunya. Els i les participants són persones de ciutats com Barcelona, Bogotà, Sao Paulo, Ucraïna, Teheran, Tunis i Lisboa i per tant, és una molt bona ocasió per participar en aquest tipus de debats.
El seminari va enfocat en la línia de sociologia pública i sociòlegs i sociòlogues reconegudes de tot el món com Wieviorka, Hanafi, Castells, Von Holdt, Sundar, PuNgai, Flecha i altres, debatran com el seu treball respon a la sociologia pública (podeu veure exemples a:
http://www.isa-sociology.org/global-sociology-live/).